Klantenservice

Heb je vragen of opmerkingen? We staan voor je klaar.

Contact opnemen?

Laat een vraag of opmerking achter in ons contactformulier.

Bestellen & Bezorgen

Plaats jouw artikelen naar keuze in de winkelmand en volg de verdere stappen van het bestelproces. Als je een bestelling plaatst met jouw account gaat dit nog sneller omdat jouw gegevens dan al bekend zijn. Je kan natuurlijk ook zonder account jouw bestelling plaatsen.

Ja, stuur hiervoor een e-mail naar onze klantenservice en vermeld hierbij je ordernummer of bel naar ons. Je kan alleen een bestelling annuleren als deze ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je deze weigeren aan de deur of kosteloos retourneren.

Heb je met je account besteld en staat de bestelling in het overzicht? Dan is het gelukt. 

Als je meer dan 30 minuten geleden hebt besteld en je nog steeds geen bevestiging hebt ontvangen, controleer dan ook de SPAM-inbox van je e-mailadres.  Is dit niet het geval en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice.

Heb je voor 16.00 uur besteld, dan ontvang je je bestelling de volgende werkdag (houd hierbij rekening dat het systeem een aantal minuten nodig heeft om de order juist te verwerken). Dit betekent dat wanneer je een bestelling op een vrijdag voor 16.00 uur plaatst, je deze op maandag ontvangt. Wij leveren niet op zaterdag en zondag. Mocht je op vrijdag na 16.00 uur of in het weekend een bestelling plaatsen, dan wordt deze op maandag verwerkt en op dinsdag bezorgd.

Pakketjes worden door ons op tijd afgeleverd aan onze pakketservice. Wij zijn afhankelijk van de verwerking door deze organisatie en zijn niet verantwoordelijk voor een te late bezorging door onvoorziene omstandigheden.

Standaard leveren wij je bestelling niet af bij de buren. Je wilt immers je bestelling graag zelf in ontvangst nemen. Na de eerste bezorgpoging ontvang je een ‘gemist’ bericht van de bezorger. Online kun je aangeven wanneer de bezorger een tweede poging mag doen. Maak je geen keuze dan is dit automatisch de volgende werkdag. Na twee pogingen kun je het pakket afhalen bij één van de afhaalpunten.

Het is helaas niet mogelijk om bestellingen buiten Nederland af te leveren.

It is unfortunately not possible to deliver orders outside the Netherlands.

Il n'est malheureusement pas possible de livrer des commandes en dehors des Pays-Bas.

Es ist leider nicht möglich, Bestellungen außerhalb der Niederlande zu liefern.

Ja, bij bestellingen boven € 24,98 is de verzending gratis. Bij bestellingen onder € 24,98 betaal je € 4,99 verzendkosten. 

Sommige artikelen hebben een extra verzendtoeslag. Het gaat dan om artikelen die buiten de standaard verzendmaat vallen of te zwaar zijn. De toeslagen bij deze artikelen worden vermeld in je winkelwagentje.

Betalen

Bij cadeaukaarten die klanten in verschillende soorten winkels kunnen uitgeven, zoals de VVV-bon, geldt een maximale inwisselwaarde van € 50. Ook als de waarde van de kaart hoger is. 

Voor onze eigen cadeaukaart geldt deze regel niet en is er dus geen bestedingslimiet.

De One4all Gift Card is een prepaid Visa debit card. Bij het afrekenen kies je dus voor Visa. Vervolgens kun je het kaartnummer en CCV terug vinden op de achterkant van de kaart.

Je kunt op onze webshop betalen via iDeal, Creditcard (Visa, Mastercard ) , Riverty (AfterPay), VVV en onze cadeaukaart.

Retourneren

Wanneer je een artikel terug hebt gestuurd naar onze klantenservice, zullen wij binnen 10 werkdagen na de verwerking van je retour, het geld terug storten. 

Wanneer je alles retour stuurt, storten wij het volledige bedrag terug. We vergoeden hierbij ook de eventueel eerder betaalde verzendkosten.

Ga naar www.marskramer.nl/retoursturen om je retour aan te melden. Hiervoor hebben we de volgende gegevens nodig: ordernummer, achternaam en de postcode van factuur. Houd deze dus bij de hand.

Ja, uiteraard is dit mogelijk. Stuur hiervoor een e-mail naar klantenservice@marskramer.nl. We plannen dan een retourafspraak in met onze vervoerder.

Garantie

De garantie houdt in dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling. 

Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde artikelen de fabrieksgarantie. Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant. De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie.

Je maakt helaas geen aanspraak op gratis reparatie of vervanging van het defecte artikel wanneer: 

- het defect binnen het verwachtingspatroon bij normaal gebruik van het artikel ligt; 

- het defect val-, stoot- of waterschade betreft; 

- het artikel oneigenlijk is gebruikt. 

Heb je het artikel normaal gebruikt en is het versleten? Of heb je het verkeerd gebruikt? Dan heb je geen recht op een gratis reparatie of een nieuw artikel.

Klachten

Marskramer probeert te allen tijde haar klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat je als klant niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. Dan kan er een klacht ontstaan. Voor de behandeling van deze klachten hebben wij de onderstaande voorzieningen en werkwijze.

Maak je klacht schriftelijk of telefonisch kenbaar. Dit kan als volgt:

Per email: klantenservice@marskramer.nl>

Per telefoon: 085-049941

(gebruikelijke belkosten, bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur)

Per post:

Marskramer t.a.v. Afd. Klantenservice Marskramer

Schuilenburglaan 1, 7604 BJ ALMELO

Vermeld bij je klacht altijd duidelijk je naam, adres, woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres en je ordernummer.

 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar: klantenservice@marskramer.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.